Sunday, April 19, 2009

Finally letting it out

I have never told the whole story of my small life attempt until today i sent a letter to my aunt who made her own life attempt hoping that somehow this would help.
so not much has really happened. but Daniel refuses to talk to me for some reason all he says is hi and do u have my ticket? UGH lol idc anymore
I went to a party last friday which was amazingly fun lol!!
this is an article i found on someone's blog (the almost daily exploits of me) and you should read it defineatly. long i know but worth it!

Wednesday, April 15, 2009


Hey there so i kind of left you hanging as to why me and daniel broke up......
He wanted a serious relationship and i didn't i mean for God's sake i'm only 15 i understand that he's 3 years older than me but these three years apparently make a difference. Let me also get something straight HE broke up with ME he didn't think it could be saved which of course i agreed with but i was happy with just living in the now and not really caring but hey whatever floats your boat i guess...........oh well! he isn't doing very well emotionally he sent a wall post to his friend and said that he still wasn't really hapy yet but i have a feeling he'll cope!
so there is this guy who has a thing for me at school and his name's Josh but he is a total PERV he is a senior who always looks at my boobs when he talks to me EW!! and on top of all that he's not even good looking! WTF! So today he says "ya know we can't date" i said "never even crossed my mind *insert eye roll here*" and he says "well thats good cuz i always date daniel's exes and it never goes well so.." and here is where i attempt to show him all my distaste for the idea of dating him by every means necessary cept' for telling him haha!!
wellllll.......gtg I shall go and update my website with most likely this blog!
Much love
keep writting
Lord Cassifrass!!!

Tuesday, April 14, 2009

Short Post

1. This will be a short post seeing as i have to do 2 section assessments UGH lol

2. I am no longer going out with my boyfriend
it was kind of a mutual thing and its also a long story and i don't have time now
but i have to blog about the preliminaries haha
he wanted a serious relationship and i definately do NOT so he decided it would be best to end it and i kind of agree.
so ttyl
much love
keep writting
P.S i wrote a new poem i'll be posting soon!

Sunday, April 05, 2009

havn't written in foev!!!!!

sooooo i havn't written in foev!! lol so let me catch you up!
this weekend my boyfriend went to the seminary and for those of you who don't know that is preist school!!!! my BOYFRIEND was at preist school!!! he thinks he might be being "called" to be a
really not much has happened cept for what i just told you
and i'm IMing
and downloading music so i'll ttyl!